Alimentele care ne mențin tineri

0
220

Mâncatul sănătos ne menține tineri

Poluarea, stresul cotidian, mâncarea procesată intens și nerespectarea orelor de odihnă își pun amprenta asupra organismului nostru și accelerează procesul de îmbătrânire. Se pare că situația nu este fără soluții iar medicii ne recomandă alimente bogate în vitamina B12 și Omega 3, informează gandul.info.

Sursele de vitamina B12
Dr. David Katz, de la Universitatea Yale ne recomandă să consumăm alimente precum carnea de pui, lactatele cu un conţinut scăzut de grăsimi, stridiile, peştele şi cerealele integrale pentru a ne lua sursa zilnică necesară organismului de vitamina B12.

Durerile de articulații nu înseamnă neapărat că suferiți de reumatism ci poate fi și un semn al deficitului de mangan și astfel, al îmbătrânirii premature a organismului. Terapeutul Dale Peterson ne recomandă pentru evitarea disconfortului alimente cu un conținut bogat de mangan. Printre cele mai importante surse de mangan sunt carnea de vită, spanacul sau nucile.

Omega 3 și buna funcționare a sistemului nervos
Stresul cotidian își lasă amprentă în mod serios asupra organismului nostru, ne face să uităm lucruri și să suprasolicităm sistemul nervos. Pentru a face față cu brio modului de viață modern, specialiștii ne recomandă consumul de alimente bogate în Omega 3. Nucile, migdalele, peştele, fructele de mare şi seminţele de in reprezintă o sursă bogată de acizi graşi Omega 3.
În plus, medicii ne sfătuiesc să consumăm zilnic fructe și legume. Nu numai că ne vor face să arătăm mai tineri și să avem o siluetă zveltă, dar ne scapă de tensiunea arterială.

LEAVE A REPLY