IKEA își atenționează clienții să returneze urgent două produse

0
217

IKEA

Compania IKEA le recomanda clientilor care au o plafoniera HYBY sau LOCK sa o demonteze cat mai repede si sa o aduca la magazinul IKEA din Bucuresti, unde vor primi inapoi suma integrala platita pe produs.

Compania a primit o serie de sesizari de la clienti care au semnalat ca abajururile de sticla s-au desprins si au cazut, fie in timpul utilizarii, fie in timpul asamblarii. In urma unei anchete preliminare initiate de companie, a rezultat ca doua posibile cauze pot fi: uzarea in timp a clemelor de plastic folosite pentru sustinerea sticlei sau faptul ca, uneori, plafonierele pot fi asamblate incorect, ceea ce creeaza presiune pe abajurul de sticla.

Din magazinul IKEA din Bucuresti au fost cumparate:

  •     5.775 plafoniere HYBY, la pretul de 44,9 lei, incepand din anul 2012, cu urmatorul cod de produs: 901.964.32.
  •     125.730 plafoniere LOCK, la pretul de 16,9 lei, incepand din anul 2007, cu urmatorul cod de produs: 000.556.91

Clienții care au cumparat plafoniere HYBY si LOCK sunt invitati la departamentul Relatii Clienti din magazin pentru a returna produsul si pentru a primi inapoi suma integrala. Dovada platii (bonul) nu este necesara.

ik
HYBY
LOCK
LOCK

 

LEAVE A REPLY