Metrorex recunoaște că a MINȚIT călătorii

1
784

metrou_dristor_poza_bucuresti_02870500

Metrorex i-a infuriat pe bucurestenii care circula cu metroul, dupa ce a anuntat ca va scumpi cartelele de metrou cu pana la 33%, dar si ca va elimina cel mai popular abonament: cartela de 62 de calatorii.

Fiind cel mai avantajos abonament din portofoliul Metrorex, bucurestenilor nu le-a convenit aceasta decizie.

Metrorex a motivat atunci retragerea abonamentului de 62 de călătorii prin numărul mare de călători care s-ar fi plâns în legătură cu faptul că nu știu câte călătorii mai au. Iată răspunsul lor de atunci:

”Având în vedere numeroasele petiţii înregistrate la S.C. Metrorex S.A. în ultimii trei ani cu privire la Abonamentul lunar cu 62 de călătorii, precum şi petiţiile primite prin Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului, prin care călătorii îşi exprimau nemulţumirile în ceea ce priveşte efectuarea numărului de călătorii în perioada de valabilitate a abonamentului (fie efectuarea integrală a numărului de călătorii înainte de expirarea perioadei de valabilitate de o lună a abonamentului, fie neefectuarea celor 62 de călătorii caz ce conduce la nemulţumirea călătorilor în ceea ce priveşte plata călătoriilor neutilizate), S.C. Metrorex S.A. a analizat petiţiile şi propune eliminarea acestui titlu de călătorie, astfel călătorii fideli se pot orienta către alte titluri din portofoliul S.C. Metrorex S.A., în principal către abonamentul lunar cu număr nelimitat de călătorii”, scria in comunicatul Metrorex la acea perioada.

Pe 9 februarie, directorul Metrorex Marius Aldea a declarat că decizia de eliminare a cartelei cu 62 de călătorii a fost necesară şi a făcut ca veniturile lunare ale companiei să crească cu 4 milioane de lei- deşi, în perioada în care a fost eliminată, era folosită de 35-40% dintre călători. 

Întrebat astfel dacă intenţionează reintroducerea cartelei de 62 de călătorii, în condițiile în care foarte mulți bucureșteni au fost nemulțumiți că s-a renunțat la acest titlu de călătorie, Aldea a răspuns:

“Aici sunt teorii și teorii. Este adevărat că acest titlu de călătorie era foarte utilizat și benefic pentru călători și am analizat mult până să luăm decizia de a scoate din portofoliu cartela de 62 de călătorii. Decizia a fost pur economică.

Vă pot spune că decizia de modificare a tarifelor, inclusiv de a renunța la acest titlu, a condus la creșterea veniturilor lunare ale Metrorex cu circa 4 milioane de lei, ceea ce este important

(…)În final, la dezbaterea publică (pentru majorarea tarifelor la călătoriile cu metroul — n. r.), după ce am adus toate argumentele, nici măcar o abținere nu a fost. Toți au votat în unanimitate — de la ONG-uri, la sindicate. Și-au dat seama că nu aveam altă soluție. Nu are de unde să știe călătorul ce se întâmplă, dar trebuia să acoperim cheltuielile astea pentru materiale, piese, tot pentru siguranța călătorului, în definitiv.

Decizia a fost să scoatem cartela, iar abonamentul nu l-am mai mărit cu 10 lei, ci doar cu 5 lei. Soluția a funcționat din punct de vedere economic. Că au mai existat nemulțumiri…bănuiam că vor exista”.

Citeste si: Zboruri gratis la TAROM pe rute interne

Citeste si: S-a dat lege. Toți angajații vor primi gratuit o masă caldă

1 COMMENT

LEAVE A REPLY