RATB: Sunt probleme reale în gestionarea parcului de vehicule. Gradul de uzură este foarte avansat

0
120

depou_95905300_36063900

Sindicaliştii din RATB au organizat, marţi, o acţiune de protest, acuzând subfinanţarea activităţii de transport public. Conducerea RATB spune că face eforturi pentru rezolvarea problemelor ridicate de sindicalişti, una dintre ele vizând parcul de vehicule, al cărui grad de uzură este foarte avansat la tramvaie, troleibuze, dar şi la autobuzele a căror perioadă de garanţie a expirat.

Sindicatul Transportatorilor APT a anunţat pentru marţi o acţiune de protest, între orele 11:30 şi 15:30, la sediul RATB – Autobaza Alexandria, Şos. Alexandria nr. 150, sector 5.

Sindicaliştii au decis să protesteze, nemulţumirile lor vizând, printre altele, conditiile de munca, numirea politica a unor sefi incompetenti in R.A.T.B., asigurarea pieselor de schimb şi asigurarea starii tehnice a parcului auto pentru siguranta personalului de bord si a calatorilor.

Sindicaliştii acuză totodată mmnagementul “neperformant si ILEGAL sustinut si impus de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Conducerea Primariei Municipiului Bucuresti”, subfinantarea cronica a activitatii de transport public prin alocarea unui buget insuficient si jefuit de grupurile de interese, numirea politica a unor sefi incompetenti in R.A.T.B şi abuzurile sefilor impotriva salariatilor.

Conducerea RATB s-a declarat, marţi, deschisă la dialog, cunoscând şi făcând permanent eforturi pentru rezolvarea celor mai multe dintre problemele ridicate, se arată într-un comunicat de presă al RATB.

“Pentru conducerea executivă, siguranţa circulaţiei reprezintă un obiectiv principal, astfel că, astăzi, toate mijloacele de transport în comun din trasee corespund din acest punct de vedere.

În ceea ce priveşte problemele referitoare la necesarul de piese de schimb, acestea sunt în curs de rezolvare, fiind deja demarate proceduri – destul de birocratice, este adevărat – în urma cărora, întreg necesarul de piese de schimb va fi asigurat, în funcţie de posibilităţile financiare.

Sunt probleme reale în gestionarea parcului de vehicule, al cărui grad de uzură este foarte avansat la tramvaie, troleibuze, dar şi la autobuzele a căror perioadă de garanţie a expirat. Situaţia actuală se datorează celor trei ani de criză economico-financiară, care au afectat bugetul alocat RATB. În eforturile pe care le face, conducerea RATB încearcă în acest an o revenire a indicatorilor privind parcul de vehicule la un nivel decent”, precizează sursa citată.

LEAVE A REPLY