Cum să mănânci sănătos și să economisești bani în același timp

0
215

Gruene Woche Agriculture Trade Fair

Dacă ai luat decizia ca de acum înainte să mănânci sănătos, felicitări, ai făcut o alegere potrivită! Dar trebuie să știi că schimbarea dietei nu este un lucru simplu. Deși astăzi se găsește o varietate de produse benefice pentru sănătate, primul obstacol pe care îl vei întâmpina va fi prețul lor ridicat. Dar nu trebuie să-ți faci griji, poți trăi sănătos și economisind bani.

Proteine din linte

NETANYA, ISRAEL - FEBRUARY 22: Rice, lentils, chick peas, beans and other legumes, which traditionally feature on the daily menu in Mediterranean countries, are sold by weight in the local produce market February 22, 2006 in Netanya in central Israel. The Mediterranean diet, a term used to broadly describe the eating habits of the people of the region, is widely believed to be responsible for the low rates of chronic heart disease in the populations of the 16 countries bordering the Mediterranean Sea. (Photo by David Silverman/Getty Images)

Pentru început, este important să știi cum îți poți asigura necesarul de proteine. PotrivitAol.com, acestea se găsesc în numeroase alimente, de la carnea de vită, până la linte. Dar dacă vrei să economisești bani, lintea este alegerea cea mai bună, fiind mai ieftină decât carnea. De asemenea, un kilogram de linte conține mult mai multe proteine decât un kilogram de carne de vită.

Diferențe de prețuri se întâlnesc și în cazul fructelor și legumelor. Acestea sunt cea mai bună alegere dacă vrei să ai un regim alimentar sănătos, dar trebuie să ții cont de un aspect esențial dacă nu vrei să cheltui prea mulți bani. Fructele și legumele congelate sunt mai ieftine decât cele vândute în stare obișnuită. În plus, majoritatea companiilor tind să le congeleze imediat cum au fost recoltate, ceea ce înseamnă că sunt păstrate proaspete. Evită-le însă pe cele care au adaos de zahăr sau sare.

fried-rice-967081_960_720

Cerealele sunt alte produse alimentare necesare într-un regim alimentar sănătos. Unele dintre acestea pot fi însă destul de scumpe. De aceea, orezul brun este alegerea cea mai sănătoasă și mai ieftină dacă îl compari cu alte cereale precum quinoa. În plus, orezul brun este foarte bogat în fibre.

Sursa: Click.ro

LEAVE A REPLY