Când trebuie de fapt să bei apă

1
130

water-glass-istock.jpg.image_.784.410

Consumul apei este esențial pentru menținerea sănătații, frumuseții și longevității. Se știe că hidratarea este cheia sănătații, dar momentul în care este consumată apa poate fi la fel de important. Nu contează câtă apă bei ci cand o bei! Consumul  moderat de apă în anumite momente poate fi mult mai benefic decât consumul a 8 pahare de apa pe zi. Iată cele mai bune momente pentru a bea apă :

După trezire

După ce te trezești, încearcă să consumi cel puțin doua pahare pline cu apă pentru a activa organe interne. Corpul poate fi deshidratat din timpul nopții. Cel mai indicat este sa se consume în înghițituri mici, nu rapid. Dacă simți ca e prea mult, încearcă cu un singur pahar.

Înainte și după masă

Bea un pahar cu apa cu 30 de minute înainte de masă pentru a ajuta digestia. Bea apă o oră după masă pentru a ajuta corpul să absoarba nutrientii din mancare.

Când îți este foame

Consumul de apă înainte de o gustare sau în timpul acesteia te va ajuta să te simti sătul. De multe ori ai impresia ca îți este foame când de fapt organismul este deshidratat. Dacă te simți flămând înte mese încearcă să bei un pahar cu apă.

Inainte și după sport

Consumul de apă înainte și după sport ajută la prevenirea deshidratării deci protejează ficatul din a procesa toxine.

Când ești bolnav sau te simți febril

Cand ești bolnav ai nevoie de foarte multe lichide pentru a te face bine. Apa nu este singurul lichid care te poate ajuta să lupți cu răceala, ceaiul, sucul de fructe și supa sunt foarte benefice pentru organismul slăbit. Un pahar de apă înainte de baie ajută cu scaderea tensiunii arteriale.

Înainte de culcare

Consumul unui pahar de apă înainte de culcare poate înlocui lichidele pierdute în timpul somnului. Ajută și la detoxifierea organismului pe timul nopții.

Când te simți obosit

Oboseala este un semn al deshidratării. Când te simți obosit, bea un pahar cu apă.

1 COMMENT

LEAVE A REPLY